utsliten dota..

sorry men mitt internet ha krångla så ja ha inte kunnat skrivit nått sen förra veckan! men nu verkar det ha löst sig iaf =)

tänkte inte sitta uppe nu, ska gå å slagga så ja inte är så trött som alltid på skolan. men just ja, kom på att ja bara ska in å se vårshowen, sen ha dans å sen slutar ja =D jipppiiii! men känns ändå inte jätte bra eftersom ja ligger efter i skolan sen så ha ja massa grejer ja måste göra tills nästa vecka å ja känner att ja inte ha nån tid att sitta å jobba ikapp.. ååååh, nu orka ja inte tänka på det nå mer. 

ja längtar så tills 17 augusti =D för då ska ja å nåra av mina kära vänner till Cypern, Agia Napa!   


Kommentarer
Postat av: Hush Flush..

Jag förutsätter att jag är en av de kära vännerna.

2009-01-29 @ 08:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0