Dagens planer

Finns de nått bättre än när ens mor å far nyss varit å handlat å kommer hem med en fet karamellkungen påse ? =D ja tro faktiskt inte de. Bara tanken på allt gott som ligger där i!  nu dreglade ja på tangentbordet..pinit
Ja känner mig lycklig idag ! varför vet ja ej med tanke på klimatförändringar,krig å svält som råder i större delen av världen.. 8-) 
Ha nyss vare ute å dragit nolby runt med papi så nu känner jag att ja kan unna mig en å annan näve  karra ;)

Kvällens planer blir att åka till familia ersson för att käka middag. sen så ska ska ja hitta på nå bus med fanny å emma så det ser vi fram emot. =)  


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, klimatförändringar? Inte visste jag att du va sån djuping ;)

2009-01-03 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0