nytt år, nya tag

Vad säger man, gott nytt år i efterskott =) ja känner mig som en ny människa som ska föda min blogg på nytt..å denna gång is it real!
Det ska vara mitt nyårslöfte... trots att ja just nu bara skulle vilja spy galla över den eftersom ja suttit med den hela fredagskvällen å kämpat!  dota-nacken värker & ögonen är rösprängade av trötthet. 
Mycket har hänt under mitt liv sedan sist (nää, men kunde ha gjort) men här ska ses frammåt mot nya äventyr !

Idag var jag iaf på stan med min kära mor. Ja köpte 2 väskor, en skjorta å lite smink prylar. De är mer än vad ja ha införskaffat under de senaste halvåret. kanon =) Sen ha ja arbetat mig egenom hela säsong 1 av gossip girl så nu ha ja blive beroende som många andra, men de är värt varenda minut mina vänner.

Igår va jag hos emma eftersom hon å hennes moderkaka fyllde år ! hon hade gjort en SUPER god tårta, vänta ja måste fresta er lite..



Men iaf, nu ska ja slagga börja närma sig soluppgång.. hörs senare ! =D

X-O-X-O..gossip girl (var tvungen)

Kommentarer
Postat av: Steff

oh jag älskar emmas bakverk :O fyfan

2009-01-03 @ 11:54:42
URL: http://astby.blogg.se/
Postat av: ewe

.......

2009-01-03 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0