helgens bravader

tänkte dra en snabbis om helgen eftersom de inte blivit så mkt skrivande. ;)

fredag; hänkade med emma å tessan till deras väninna men även klasskompis laila, eftersom hon å hennes syster mona fyllde 18 bast. Det blev kalas i lägenheten med pizza innan de andra ungdommarna anlände. vi stannade där tills halv 12 för att sedan bege oss vidare in till staden eftersom alla myndiga ungar skulle in på krogas, så då var det roliga slut för vår del! =P  
just ja, presenten vi hade köpt var en badrumsmatta som var formad som en banan å 1,5 kg karra som slank i under kvällens gång ;) kaaanon

lördag; degade hela dan å på kvällen blev de bio med emma å hennes pears. vi såg Australia å den va kung! ja tänkte adoptera pojkspolingen i filmen om de är lungt. <3333
 

söndag; hann knappt trycka i mig frullen förrän 4 glada töser på 17 höstar/vintrar klampade in i huset. tessan,emma,petra å steff. vi höll på med ett hemligt projekt som varade till kl 14.00 då ja skulle gänga med padre å hälsa på farmor på sjukhuset. Efter det träning sen hem. jaa å nu sitter ja här å grubblar på mitt dåliga snusk schema som börjar imorron.. BESVIKEN men inget att göra nått åt =) 

ha de bäst =)  

Kommentarer
Postat av: sanna

fett klagomål har jag nu att bekänna! VAD HAR DOM GJORT MED VÅRAT SCHEMA?! dom har ju lagt till en feeet geografilektion eller nåt :o jag fattar inte, jag vill inte:(

2009-01-18 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0