äntligen friday

nu sitter ja i dotasalen på det allmänna läroverket Hedbergska. Ja känner mig ganska ensam eftersom ja inte börjar förrän kl 10. men ja ha vare hos tandläkarn så åkte med mami in imorse.

Hoppas nån kommer snaaaaaaaaaart!
Joo föresten så ha ja planera att ja ska åka ner till amanda den 6 feb så de blir kul =) bara ja kommer ihåg å boka tågbilljet.. eftersom ja inte har de bästa lokalsinnet å eftersom ja alltid åker med nån annan å lägger ansvaret på dom så är ja inte riktigt säker på om ja kommer lyckas färdas raka vägen till amanda utan nå problems,hehe men de fixar sig! ;D

Idag iaf så ska ja på stan en sväng med emma sen så blire barnvakt hos glentan. ha de bäst å känn lyckan eftersom helgen nalkas!

 

//evelinaa


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är ledsen att jag inte kunde hänga med dig tills du började men nu när jag får ett bra schema lär du typ bli less på mig ;) Förresten, kolla in min blogg med bilden på Jenny o Alex o kolla in filuren i bakgrunden om du ha tid över ;P

2009-01-10 @ 20:56:14
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0