hallå där

idag så har jag städat å fikat.. nämen typ. men närmare inpå eftermiddagen så vart jag å emma bjuden att följa med på bio med vår uncle å hans kidds pga att vi varit barnvakt åt ungarna så mkt =) de va svina kul speciellt när vi fick åka i hans skåp bil dit med sovrum å grejer i baksätet. inge groupi man kände sej som då!  

Igår så var jag med steven hos viktor där de var nåra andra 3vliga karlar med =D vi såg på en svensk ungdoms thriller typ som hette "kyrkogårdsön" å snacka om att man fick sej nåra rejäla skratt av den rullen plus att den hade inslag av skräck på vissa ställen. Den hade liksom allt, synd bara att halva filmen var på ryska å utan text så man fick gissa sej till slutet. tacka vette gubben i filmen vid namn "pettezon", som var briljant i sin roll  =D 

egentligen borde ja inte sitta här å häcka när ja ha 50 eng glosor tills imorron som ja inte har träna på... så vi hörs ! <3


Kommentarer
Postat av: sanabanana

jag väntar tålmodigt på en uppdatering...

2008-11-04 @ 19:19:19
URL: http://gotthardsson.blogg.se/
Postat av: emma

djuriskt dålig uppdatering nu ! .. ;P

2008-11-13 @ 16:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0