Duktig flicka =)

Idag har jag varit en aktiv liten flicka!  
jag har gjort klart psykologi å sen var ja på fetaste lång promenaden med mami å papi. Ja måste erkänna att det inte är så lätt som ja i början trode att det skulle vara, ja mena hur svårt kan de vara att gå en simpel promenad?.. men när farsguben har knytit åt joggingskorna så är han inte nådig! =O
Efter ett tag så blev jag akut nödig(måste ju skylla på nått) så ja började slinka efter å avståndet från mej å mina biologiska föräldrar blev längre å längre.. tillslut skrek ja på dom med en gäll röst att dom skulle fortsätta utan mej.. sen la jag mej på ner på stigen för att invänta mitt öde.. typ. Som tur va så väntade mina päron på mej uppe vid back-krönet =) 

Igår kväll så var jag i korsta på lagfest å de va rätt mysigt faktiskt =) synd bara att träningarna är över nu....NOTT ;) nämen de ska bli skönt med ett litet uppehåll å då kan ja ju pumpa lite på gym ist =D 

 
 


Kommentarer
Postat av: Fav.

Ewe Goes BIFF (;

2008-10-14 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0