Överlägset =D

Hola amigos :)

Helgen har varit rätt så tänkvärd, jag har lärt mig mycket om livet och dess utmaningar!


Lördag:
På förmiddags kvisten begav jag mig till min broders flickvän "skallepär" för att gratta hennes lilla syster Ronja som skulle fylla 4 bast.
Senare på kvällen åkte jag med moppen och hämtade upp anussniffaren för att sen färdas till vår kusin Fankan  ersson, som har en villa på 3 kvadrat  på kb. Vi hade kommit på den briljanta idén att göra en musik video till "Buy u a drank" med t-pain feat young joc.
Resultatet av blev det bästa ja nånsin skådat! förutom att jag (utan avsikt) förvandlades hugh heffner/ bingo rimér och tvingade fänky att va bikinibrud så blev allt enligt planerna =D


  
Young joc                    T-pain                 Baby girl

Söndag: Söndagen tillbringade jag med mitt lag och nåra päron på konsum i naxta för att vi skulle inventera. Det gick ju bra, förutom att jag fick ont i hjärnan av allt räknande.. ja å anussniffaren lånade en femma av en ung man med dreads i kassan. Sedan när jag skulle ge tillbaka femman till dreads mannen så nuddade hans fingertoppar(som hade nuddatd hans dreads) i mina fingertopper och jag såg hur mina fingrar förvandlades till en bakterievåg!! I panik så gjorde jag ett desperat försök att kleta av bakterierna på amanda. Men hon hade snabba reflexer så hon hann reagera innan jag ens kommit nära  henne. Sen började hon älga runt i affären av rädsla, den haren.. Vi inventerade i ca 5 hours så ja hann bli gammal innan ja kom hem.

Måndag:
Inget särskillt att rapportera  förutom att vi fick skåda på alger i mikroskåp på naturkunskapen! så djuriskt vidrigt! ja såg en hel familj som vandrade inne i vatten droppen å vinkade till mig med sina vedervärdiga ögon =O

aja, men dags att börja tänka på refrengen! Chao =)

   


Kommentarer
Postat av: sannaaa

hahah :D fan vad snygg du är evelina!

2007-10-03 @ 19:51:58
URL: http://gotthardsson.blogg.se
Postat av: agent 007 (emma;D )

HAHAHAHA algerna:D HAHA

2007-10-04 @ 18:22:54
Postat av: Nina

hahahha, du är rolig :D

2007-10-04 @ 20:19:34
URL: http://oneofakind.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0